آرش یگانی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه این رتبه بر اساس جوابیه های ارسالی مناطق و میزان رضایت شهروندان از سوی اداره امور اجرایی سامانه ۱۳۷ به دست آمده است، اظهار داشت: احراز این رتبه از سوی منطقه ۹ شهرداری کرج بیانگر تلاش بی وقفه کارکنان منطقه در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رفاه حال شهروندان است.
وی با قدردانی از تلاش بی وقفه کارکنان در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رفاه حال شهروندان گفت: آمار و ارقام هر یک از مناطق دهگانه شهرداری کرج در زمینه پاسخگویی به نیازهای شهروندان طی سال۹۸ در سایت این سامانه ارتباط مردمی به تفکیک وجود دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به پرتال شهرداری این کلانشهر از آن آگاهی پیدا کنند.
یگانی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج از سال ۸۵ با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهری از طریق مدیریتِ غیرمستقیم مردم در شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان راه اندازی شد.
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج یادآور شد: در طول این سالها سامانه ۱۳۷ کرج، با رعایت اصول شهروند مداری و پاسخگویی مسئولانه، به صورت شبانه روزی نسبت به برقراری ارتباطی آسان در راستای جلب رضایت شهروندان اقدام میکند.
ارسال نظر