بزرگراه شمالی

شهردار کرج با اشاره به اینکه پروژه آزادراه شمالی کرج رکوردهای عملیات عمرانی در استان البرز را جابه‌جا کرده است، گفت: این پروژه با اتکا به توان مهندسان داخلی پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی با بیان این مطلب در مورد حجم عملیات عمرانی در پروژه آزادراه شمالی گفت: روزانه شاهد حمل و انتقال ۲۵هزارتن مصالح و ۴۰۰مترمکعب سنگ‌برداری و هزارمتر مکعب بتن‌ریزی در یک شیفت کاری هستیم. این حجم از فعالیت عمرانی در سطح استان البرز یک امر کم‌نظیر است که تاکنون تجربه نشده.

شهردار کرج با اشاره به اجرایی شدن یکی از بزرگترین پل‌ها در سطح کشور در این پروژه گفت: پل بزرگ b۱ به عنوان نماد توان و اعتبار مهندسان ایرانی خواهد بود. عملیات نصب شاریو در پل بزرگ b۱ بدون حضور کارشناسان خارجی با تکیه بر توان مهندسان داخلی به سرعت درحال انجام است.

مهرداد کیانی با اشاره به حمایت همه جانبه شهرداری کرج از این پروژه تأکید کرد: البته اجرای این پروژه نیازمند همراهی و حمایت تمامی ارکان از جمله دولت است. پروژه آزادراه شمالی در واقع یک طرح ملی است که برای تکمیل آن نیازمند کمک دولت است.

شهردار کرج با اشاره به روند اجرایی پروژه آزادراه شمالی گفت: با توجه به تلاش‌های روزافزون به امید خدا به زودی شاهد شروع عملیات اجرای پل b۰ و در ادامه عملیات اجرایی این پروژه شاهد اتصال این آزادراه به بهشت سکینه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =