• ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
  • کد خبر: 83918
6

سرپرست شهرداری منطقه ۶ کرج از ساماندهی جمعه بازار باغستان غربی و جابه‌جایی آن به روز شنبه خبر داد.

محمدرضا آژیر در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به برپایی این بازار هفتگی در بلوار ظفر گفت: ایجاد مشکلات ترافیکی و مانعی برای تردد شهروندان، آمبولانس و مراجعین بیمارستان البرز و دادسرا عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج از مواردی است که شهروندان نسبت به آن گله‌مند بوده و به‌منظور رفع این مشکلات در حال حاضر این بازار در ضلع جنوبی پارکینگ دهکده تفریحی و گردشگری برپا می‌شود.


آژیر با تأکید بر اینکه ساماندهی این بازار بسیار امری ضروری است، افزود: با تدبیر و دستور مقام قضایی و با همکاری راهور و شهرداری منطقه، دستفروشان این بازار به ضلع جنوبی پارکینگ دهکده تفریحی و گردشگری منتقل شدند.


سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج با بیان این مطلب که باید در موضوع ساماندهی دستفروشان، علاوه بر منافع شهر و شهروندان، معیشت دستفروشان نیز مدنظر قرار گیرد، افزود: اگر هفته بازارهای محلی را تعطیل کنیم و اجازه فعالیت به آن‌ها ندهیم، نتیجه آن سرازیر شدن دستفروشان به مرکز شهر و بروز مشکلات دیگر می‌شود.


وی افزود: با توجه به استقبال و حضور شهروندان در دهکده تفریحی و گردشگری باغستان غربی، با هماهنگی دستفروشان مقرر شد در راستای روان‌سازی ترافیک معابر محدوده، این بازار به‌جای روز جمعه در روزهای شنبه هر هفته برپا شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =