5

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: پارلمان مدیریت شهری در خصوص عملکرد و پایش پروژه های عمرانی و ترافیکی مناطق تعارف ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا رحیمی در چهل و یکمین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل که به پایش اقدامات عمرانی مناطق اختصاص داشت گفت: پارلمان شهری در خصوص پایش پروژه‌های عمرانی مناطق تعارف ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج ضمن بیان اینکه متأسفانه بعضی از حوزه‌های عمرانی در جذب بودجه عملکردی قابل قبول ندارند، اظهار داشت: شهردار کرج باید پایش عمرانی در حوزه‌های مختلف مناطق و سازمان‌ها را هر چه سریعتر و با جدیت انجام دهد تا عملکرد مورد انتظار پارلمان مدیریت شهری بیشتر تأمین شود.
 

علیرضا رحیمی در ادامه افزود: در خصوص کارکرد هر کدام از حوزه‌های عمرانی و ترافیکی مناطق که عملکرد قابل قبول و ضعیف داشته‌اند به طریق‌های مختلف به آن‌ها هشدار و گوشزد داده‌ایم و در صورتیکه در جهت بهبود شرایط موجود قدم برندارند آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.
 

نایب رئیس کمیسیون تلفیق گفت: پروژه‌های عمرانی اسمی که در بودجه تخصیص داده شد به جهت اهمیت و توجه بیشتر به محلات کم برخوردار، در آن محدوده اجرایی می‌شود و تحقق آن از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی در پایان یادآور شد: در پایش جذب بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۱ به ترتیب مناطق ۴-۶-۵ در صدر و مناطق۱۰-۷-۲ در پایین جدول این پایش قرار دارند.


 

پایش حوزه عمرانی و ترافیک مدیریت شهری در دستور کمیسیون عمران قرار گرفت

منتشر شده در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =