بازار قدس

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: ایمن‌سازی بازار قدس و تشکیل هیئت امناء برای این بازار در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروزحسین علی‌زینلی‌زاده؛ در بازدید از بازار قدس در جریان مشکلات این بازار قرار گرفت و با تأکید بر اهمیت ایمن‌سازی سقف بازار قدس، اظهار کرد: کسبه باید برای تشکیل هیئت امناء اقدام کنند.


وی با اشاره به اهمیت تعامل کسبه بازار قدس با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، بیان داشت: بازسازی نمای بیرونی بازار ضروری است و در این خصوص سازمان می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا این مهم محقق شود.


زینلی‌زاده در ادامه به اهمیت رفع سد معبر در راه‌روهای بازار اشاره کرد و گفت: محیط بازار اگر دارای جذابیت باشد، شهروندان رغبت بیشتری برای خرید خواهند داشت.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با تأکید بر اینکه بازار قدس در هسته مرکزی شهر واقع شده و از موقعیت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: کاربری‌های بازار باید متناسب با نیاز مردم تعریف شود.


به گفته وی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج آمادگی دارد برای مدیریت هر چه بهتر بازار قدس، ناظر مستقر کند.


شایان ذکر است بازار قدس با ۲۹ غرفه در میدان شهداء، خیابان آزادی، خیابان فروغی واقع است.

تشکیل هیئت امناء وایمن‌سازی بازار «قدس» دراولویت است


منتشر شده در تاریخ ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =