جلسه دارایی

در سال‌های اخیر با همت و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج، گام بلندی برای راه‌اندازی واقعی مترو و دور شدن از وعده وعیدهای مکرر برداشته شده است. برگزاری جلسه‌ای با مدیران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان جهت تأمین منابع تکمیل و اجرای پروژه قطار شهری با همین منظور انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، هیچ پروژه‌ای به ثمر نمی‌رسد مگر با تزریق نقدینگی مناسب و به موقع. در چنین شرایطی است که پیمانکار و کارگر با انگیزه‌ای مضاعف مشغول به انجام وظایف خود می‌شوند. متروی کرج سال‌ها به دلیل عدم تزریق مناسب و به وقت در کنار حاشیه‌های ناشی از همین تأخیر، دچار رکود و ضعف شده بود و شهروندان کرجی را مدت‌ها به انتظار تحقق یکی از مهمترین و اساسی‌ترین پیش‌نیازهای حمل و نقل عمومی گذاشت.

اما اینک با همت و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج، گام بلندی برای راه‌اندازی واقعی مترو و دور شدن از وعده وعیدهای مکرر برداشته شده؛ اما این گام‌ها برای اینکه بتوانند پله‌های پیشرفت را به طور مستمر و تا حصول نتیجه طی کند، نیازمند کمک و مساعدت همه ارگان‌ها به ویژه دولت است.

به همین منظور جلسه‌ای با مدیران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان جهت تأمین منابع تکمیل و اجرای پروژه قطار شهری تشکیل شد.

در این نشست نکات خوبی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد که‌امیدواریم با تزریق به موقع و مناسب اعتبارات لازم بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه مهم حوزه حمل و نقل عمومی را به ثمر برسانیم.

همچنین لازم می‌دانم به همشهریان عزیزم این نکته را یادآور شوم که تاکنون موفق شده‌ایم علاوه بر پیشرفت قابل توجه در تکمیل پروژه قطار شهری کرج، با استفاده از دانش متخصصان داخلی، مقدمات اولیه نصب سیگنالینگ را توسط پیمانکار در پروژه به انجام برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =