آسفالت

شهردار کرج گفت: تولید و توزیع آسفالت مکانیزه کارخانه آسفالت کرج از سال ۱۴۰۱ تا امسال به دو برابر قبل افزایش پیدا کرده است.

مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و افزود: تولید و توزیع آسفالت مکانیزه از شهریور ۱۴۰۰ تا سال ۱۴۰۱ حدود ۷۰ هزارتن یعنی ۶۹ هزار و ۹۵۵ تن بوده است. این رقم در کمتر از یک سال گذشته به ۱۳۴ هزار و ۶۹۳ تن افزایش یافته است.


به گفته کیانی، این پیشرفت که حاصل تلاش همکارانم در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج بوده به معنای رشد دو برابری تولید آسفالت می‌باشد.


وی بیان کرد: همچنین در حوزه تولید آسفالت برای لکه‌گیری، از شهریور ۱۴۰۰ تا مرداد سال بعد ۳۴ هزار و ۶۲۱ تن تولید شده که این مقدار در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ به ۵۰ هزار و ۸۸۴ تن افزایش پیدا کرده است.

شهردار کرج اذعان کرد: در این بخش نیز شاهد حدود ۵۰ درصد افزایش تولید بوده‌ایم.


کیانی تاکید کرد: در مجموع از آغاز فعالیت دوره ششم مدیریت شهری تا سال گذشته ۱۰۴ هزار و ۵۷۶ تن آسفالت تولید شده؛ این در حالی است که از مرداد ماه سال گذشته تا کنون ۱۸۵ هزار و ۵۷۹ تن آسفالت تولید شده است.


شهردار کرج، با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت برای ۴۴ مدرسه ادامه داد: در مجموع ۸ هزار و ۱۹۸ تن آسفالت برای استفاده در حیاط مدارس به کار رفته است.

وی تصریح کرد: با اشاره به آمار مذکور و افزای ۱۰۰ درصدی تولید و پخش آسفالت در سال جاری، روشن است که نهضت آسفالت به معنای واقعی در شهر اجرا شده و هدف همه این اقدامات تسهیل آمد و شد و ایجاد آسایش برای شهروندان است که امیدواریم به زودی به طور گسترده‌تری مهیا شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =