• ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 84311
جلسه با شهردار - کراپ‌شده

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از اجرای پروژه رینگ سی متری سخن گفت و افزود: با اجرای این پروژه تپه مرادآب به بافت اصلی شهر بازمی‌گردد.

محمدرضا ناصرخاکی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز این مطلب را اعلام کرد و گفت: پروژه احداث شبکه معابر رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب در شهریور سال ۱۴۰۱ با هدف ساماندهی و بهسازی محدوده تپه مرادآپ با اعتبار پانصد و بیست میلیارد ریال توسط این معاونت آغاز شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و اهتمام جدی این معاونت در تکمیل عملیات اجرایی امید است در اواخر سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی افزود: اجرایی شدن این پروژه در نهایت موجب بازآفرینی مناسب شهری در این منطقه است و با احداث این رینگ دسترسی معابر برای رفت و آمد بین تپه مرادآب با مرکز شهر کرج تسهیل می‌شود.  

به گفته ناصر خاکی تحقق این امر موجب رضایت شهروندان کرجی به ویژه اهالی محترم آن منطقه می‌شود.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج افزود: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده و در حال تکمیل در پروژه مذکور می‌توان به پایدارسازی جداره ضلع شمالی در محدوده رینگ۳۰متری، اجرای دیوار حائل سنگی در ضلع جنوبی و رفع برخی از معارضات موجود در مسیر عملیات اجرایی اشاره کرد که تا کنون پیشرفت فیزیکی ۶۵% حاصل شده است.

ناصرخاکی در انتها تاکید کرد: احداث این رینگ به عنوان یک راه دسترسی، ارتباط میان نقاط بالادست و پایین دست مناطق مرکزی شهر کرج را فراهم می‌کند و همین امر موجب بازگشت تپه مرادآب به بافت اصلی شهر می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =