هفته دولت

شهردار کرج در پیامی، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز در این پیام آمده است:

دشمن هیچ‌گاه تاب جوانه زدن و بالیده شدن اهداف و خواسته‌های ساکنان این سرزمین را نداشته و پیوسته با توسل به شنیع‌ترین و نامطلوب‌ترین روش‌ها، سعی در اجرای افکار پلید خود داشته است. نمونه بارز این دشمنی بمب‌گذاری دفتر ریاست‌جمهوری ایران در سال ۱۳۶۰ بود.

اگرچه شهادت آقایان رجایی و باهنر که محبوب رهبر و مردم کشور بودند، به معنای تلاش دشمن برای مقابله با حکومتی دارای دولتمردانی مردمی، آگاه و شفاف بود اما این آرزو هرگز محقق نشد و چه بسا به تقویت پایه‌های نظام اسلامی انجامید؛ به طوری که سالگرد این اقدام تروریستی و نامگذاری آن به نام هفته دولت سالهاست به فرصتی برای ارائه و نمایش قدرت و پیشرفت‌های کشور تبدیل شده است.

شهر کرج نیز به تبعیت از کل کشور در این روزها حال و هوایی پرنشاط و پرهیاهو دارد تا تلاش مسئولین را در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذارد.

در این میان مدیریت شهری به عنوان خادمی پرکار و پرمسئولیت در قبال ساکنان، می‌کوشد تا بخشی از برنامه‌ها و اقدامات خود را به اطلاع و نظر شهروندان برساند؛ باشد که مقبول افتد و رضایت خداوند متعال را نیز به همراه داشته باشد.

در پایان هفته دولت را به همه کارگزاران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه مسئولان و خادمان شهر کرج تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =