6

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از اجرای ۳۰۰ متر لوله گذاری در راستای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در خیابان اسلامی خبر داد.

حمید رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع دفع آب‌های سطحی از مسائل عمده رفع خسارات احتمالی و ایمن‌سازی مناطق مسکونی از خطر وقوع سیلاب است که این شهرداری با توجه به ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرازیر شدن آب‌های سطحی و وقوع آبگرفتگی در معابر سطح شهر در هنگام بارندگی‌های شدید، با شناسایی نقاط آبگیر سطح شهر اقدامات پیشگیرانه در زمینه دفع و انتقال آب‌های سطحی را با جدیت اجرایی می‌کند.


وی گفت: از اهداف مهم اجرای این پروژه می‌توان به توسعه زیر ساخت‌های شهری، تسهیل در عبور و مرور، ارتقا سطح ایمنی معابر، مدیریت بهنگام بحران در شرایط جوی نامناسب و دفع آب‌های سطحی ایمن‌سازی تردد شهروندان اشاره کرد.  

عملیات لوله گذاری خیابان اسلامی انجام شد

این مسئول گفت: اجرای عملیات لوله گذاری به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی بر اساس نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته یکی از مهمترین اهدافی است که مجموعه مدیریت شهری به دنبال آن است تا مشکلات عمده آبگرفتگی‌های سطحی در هنگام بارندگی و تامین آسایش و رفاه شهروندان را در پی داشته باشد.


شایان ذکر است، خیابان اسلامی یکی از معابر اصلی و قدیمی محله حصارک بالا است که مسجد جامع حصارک نیز در این خیابان واقع شده است.

منتشر شده درتاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =