پوستر همایش زمین های بازی کودکان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از میزبانی کلان‌شهرکرج برای اولین همایش تخصصی زمین‌های بازی کودکان در پارک‌های شهری خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: همایش تخصصی زمین‌های بازی کودکان در پارک‌های شهری به پیشنهاد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور جهت گردهمایی مدیران ارشد و شفاف‌سازی جوانب موضوع، تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری کلان و ایجاد وحدت رویه کشوری در این زمینه برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به محورهای اصلی این همایش ملی، افزود: اهمیت بازی در بوستان‌ها و تفرج گاه‌های شهری، ایمنی و امنیت حین بازی کودکان، استاندارهای وسایل و تجهیزات زمین‌های بازی، ضوابط مکان‌یابی، طراحی و احداث زمین‌های بازی، دستورالعمل‌های مدیریت و حفظ و نگهداری زمین‌های بازی، مشارکت شهروندان، سازمان‌ها و نهادها در ایجاد محیطی ایمن برای بازی کودکان و بررسی چالش‌های موجود و ارائه راهکارها از موضوعات اصلی برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این همایش است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه بیان داشت: علاقمندان برای حضور در این همایش فرصت دارند تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ ثبت نام خود را قطعی کنند.

همایش تخصصی زمین‌های بازی کودکان در پارک‌های شهری




منتشر شده در تاریخ ۱۲مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =