4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از آغاز فاز دوم پروژه تعویض جداول مستهلک و اصلاح شیب خیابان امام خمینی (ره) واقع در محله اخترآباد (شهرک قائم عج) خبر داد.

حسین دقیقیان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بهسازی و اصلاح شیب معبر اصلی محله اخترآباد را از مهترین درخواست ها و نیازهای شهروندان این محله برشمرد و گفت: در راستای ساماندهی معبر، اصلاح شیب و هدایت آبهای سطحی، عملیات جدول گذاری خیابان امام خمینی (ره) در فاز اول  به متراژ ۶۰۰ متر اجرا شده است و ادامه این معبر تا لوله منشعب از جاده قزلحصار در فاز دوم به مرحله اجرا درآمد.


وی در ادامه با اشاره به اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر کرج و مدیریت شهری در محلات کم برخوردار که در اولویت خدمات رسانی قرار دارند، گفت: با اجرای این پروژه که با کارشناسی و مطالعات دقیق صورت گرفته است شیب معبر اصلاح  و بخش بزرگی از مشکلات این معبر در زمان بارش ها با هدایت آبهای سطحی رفع خواهد شد.

معاون امور عمرانی و ترافیک منطقه خاطر نشان کرد: این نهر از بلوار ولیعصر (عج) آغاز و به سیاه جوی در جاده قزلحصار منتهی و متصل می شود و انتقال آبهای سطحی جزو برنامه های استراتژیک این پروژه است که مشکل آبگرفتگی و تجمع آب‌های سطحی را رفع خواهد کرد.

این مسئول جدول گذاری معابر را به لحاظ تاثیر گذاری بر فضای ارتباطی شهر حائز اهمیت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این امر به جهت تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری مورد توجه و تاکید است.

آغاز به کار فاز دوم عملیات بهسازی جداول مستهلک و اصلاح شیب خیابان اخترآباد

آغاز به کار فاز دوم عملیات بهسازی جداول مستهلک و اصلاح شیب خیابان اخترآباد

منتشر شده در تاریخ ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =