• ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
  • کد خبر: 84877
حسین دقیقیان

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از اجرای طرح رفع سد معبر، حذف زوائد بصری و پاکسازی معابر خیابان‌های سطح منطقه خبر داد.

حسین دقیقیان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای طرح رفع سد معبر، حذف زوائد بصری و پاکسازی معابر خیابان‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: در راستای عمل به قانون و پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در خصوص سد معبر و مسدود شدن پیاده‌روها توسط اصناف، دست فروشان اعم از وانت بارها این طرح اجرا شد.


دقیقیان اظهار کرد: بر اساس بندهایی از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط مأموران خود اقدام کند.


مدیر منطقه ۴شهرداری کرج با بیان اینکه برقراری نظم اجتماعی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری است، افزود: شهرداری موظف است از معابر به‌عنوان ملک عمومی حفاظت کرده و همواره آن را برای استفاده عموم آماده نگه دارد و از تجاوز اشخاص نسبت به آن‌ها جلوگیری کند.


دقیقیان در پایان با اشاره به لزوم توجه بیشتر به نیاز عابران پیاده برای عبور ایمن از معابر تصریح کرد: با دستورات مقام محترم قضایی و همکاری پلیس راهور و عوامل انتظامی در این طرح تمامی موانع و همچنین وانت بارها از سطح منطقه جمع آوری شد.

منتشر شده در تاریخ ۲ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =