محمد رضا آژیر - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از تحقق ۱۰۴ درصدی بودجه نوسازی و بهای خدمات پسماند این منطقه طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر، اظهار کرد: عوارض نوسازی و خدمات بها یکی از منابع اصلی درآمد پایدار شهرداری است که در قبال ارائه خدمات عمومی مثل جمع‌آوری زباله‌ها، لکه‌گیری آسفالت معابر و... از مالکین ساختمان‌ها اعم از قدیمی و نوساز دریافت می‌شود.

آژیر، تحقق ۱۰۴ درصدی را حاصل تلاش همکاران و همکاری شهروندان دانست و افزود: این امر با تلاش مضاعف کارمندان در راستای تکریم ارباب رجوع، اطلاع‌رسانی مناسب از طریق نصب بنر و جلب مشارکت شهروندان محقق شده است.

این مسئول تعداد فیش‌های چاپ شده را ۵۳ هزار فقره و تعداد فیش‌های توزیع شده را ۳۲ هزار فقره عنوان کرد و اضافه کرد: بودجه مصوب عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند این منطقه ۵۹ میلیارد ریال است که ۶۱ میلیارد ریال طی این مدت تحقق یافته است.

وی تاکید کرد: شهروندان با پرداخت عوارض نوسازی و خدمات بها ملک خود می‌توانند مدیریت شهری را در ارائه بهتر خدمات یاری کنند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند از طریق سایت کرج من و یا مراجعه حضوری به واحد نوسازی منطقه نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و خدمات بها اقدام کنند.

منتشر شده در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =