دهه فجر

شهردار کرج، آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران را به همه هموطنان به ویژه شهروندان کرجی تبریک گفت و افزود: امام خمینی(ره) هدیه ای از سوی خداوند به ملت سرافراز ایران بود تا بتواند به واسطه این مرد الهی، مسیر تشکیل و تحقق جمهوری اسلامی را هموار نماید.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ مردم خسته از ظلم و بیداد حکومت پهلوی، نزدیک به ۳۳ کیلومتر از مسیر اطراف فرودگاه مهرآباد را برای استقبال از امام خمینی(ره) پُر کرده بودند و ورود مردی را انتظار می‌کشیدند که با تدبیر، کلام و آگاهی اش روح جامعه اسلامی را بیدار و مهیای مقابله با ظلم و استبداد کرده بود.

کیانی، با اذعان بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) پس از ۱۴ سال تبعید به ایران بازگشت، تاکید کرد: درایت و نفوذ کلام ایشان طی سال های متمادی که در تبعید به سر می بردند آنچنان بود که در این ایام نیز مردم همچنان به هدایت و اعلامیه های ایشان پای بند و متعهد بودند و از همین طریق توانستند نظام جمهوری اسلامی را در کشور محقق کنند.

وی، بیان کرد: به برکت این روز و با حمایت بی نظیر مردم از تشکیل حکومتی مبتنی بر نظام جمهوری اسلامی، امروز شاهد موفقیت های کشور در عرصه های گوناگون و در سایه رهبری حضرت امام خامنه ای هستیم؛ رهبری فرزانه که در ادامه راه رهبر کبیر انقلاب، از اهداف و آرمان های نظام قدمی عقب ننشسته و پیوسته و بی دریغ در مسیر تحقق این اهداف گام برداشته است.

شهردار کرج این روز را گرامی داشته و با تبریک مجدد به همه دوستداران و دلباختگان جمهوری اسلامی تصریح کرد: ما نیز می کوشیم در ادامه و تداوم گام های ایشان، با کمک خداوند متعال در عرصه هایی کوچکتر و با تلاش حداکثری مسیر خدمت به مردم و اجرای آرمان های انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.
 

منتشر شده در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =