رحیمی جمهوری

نایب رییس کمیسیون تلفیق گفت: برای جلوگیری از تاخیر در اجرای تقاطعات غیرهمسطح، شهرداری باید نظام مالی متقابل را هدفمند پیش ببرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علیرضا رحیمی در بازدید از اجرای سه تقاطع غیر همسطح شهید عجمیان، شهدای غزه و میدان جمهوری اسلامی و ادامه بلوار شهید ناصربخت گفت: پیشرفت کار اجرایی پروژه‌ها مناسب است.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم به علت تشدید موقت ترافیک ایجاد شده با توجه به کم عرض شدن معابر و انحراف ترافیک در محدوده اجرای پروژه ها، اظهار داشت: از اوایل سال ۱۴۰۳ برای تسریع در اجرای پروژه ها، برخی محدودیتهای عبور و مرور تشدید می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: در تقاطع های غیر همسطح میدان جمهوری اسلامی و فلکه اول(شهید عجمیان) تمام سعی و تلاش مدیریت شهری این است که در زمان مناسب پروژه تقدیم شهروندان عزیز گردد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن ابراز ناراحتی از پیشرفت اجرایی تقاطع غیر همسطح شهدای غزه(شهید موذن-جمهوری) و بیان این موضوع که علت تاخیر، مسائل مالی بین پیمانکار و کارفرما است، تاکید کرد: از سوی مدیریت شهری باید پیگیری شود این پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شده تا شهروندان محترم از نتیجه آن زودتر بهره مند شوند.

شاهد تاثیر مستقیم در اجرای به موقع پروژه‌های اولویت دار خواهیم بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =