۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از فرزند شهید والا مقام علیرضا عالی مقدم به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز شهید تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ همزمان با ۲۲ اسفند ماه روز شهید به همت امور ایثار گران منطقه، با حضور مدیر و جمعی از معاونین و مسئولین از فرزند شهید علیرضا عالی مقدم در این منطقه تجلیل بعمل آمد.

حسین عطائی ضمن قدردانی از زحمات همکاران  عنوان کرد: بزرگداشت این روز و تجلیل از مقام شامخ شهداء و خانواده های معظم آنها امری است که نشان از تقدس ایثار و از خودگذشتگی شهیدان دارد.


 وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهداء همواره در جامعه و در طول نسل های مختلف زنده است، افزود: بر ما واجب است که به منظور زنده نگه داشتن رفتار، کردار و سیره شهداء تلاش های بیشتری را داشته باشیم تا این سیره تبدیل به یک فرهنگ و الگو در جامعه به‌خصوص برای نسل جوان شود.


عطائی اظهار داشت: بزرگداشت شهداء به معنی اصالت بخشیدن به اهداف والای این عزیزان و تقدیس ایثار آنها می باشد و وظیفه قدردانی از ایثارگران فریضه‌ای عینی و همیشگی است که باید تداوم داشته باشد.


 وی در ادامه با بیان خاطراتی از ۸ سال دفاع مقدس، طی سخنانی توفیقات به دست آمده در مسیر خدمت به شهروندان را مرهون الطاف پروردگار متعال و رشادت‌های جوانمردانه شهیدان سرافراز دانست و گفت: حمایت و پشتیبانی خانواده‌های شهدا نیز در مسیر خدمت به خلق انکار نشدنی است و لازمه ادامه این راه می باشد.


 در پایان این مراسم طی آیینی از حامد عالی مقدم معاون مالی و اقتصادی این منطقه و فرزند شهید والامقام علیرضا عالی مقدم  با اهدای لوح تقدیری تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ مرندی از فرماندهان اسبق پلیس راهور کرج و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =