مهرداد کیانی

شهردار کرج تاکید کرد: درباره بودجه افتخار بزرگی نصیب مجموعه شده است به طوری که بودجه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی امسال شهرداری در سال آینده بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود. این در همه ادوار شهرداری بی نظیر است و یک رکورد ارزشمند به شمار می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی این مطلب را در آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، عنوان کرد.  

کیانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، تصریح کرد: مرسوم است در جلسات پایان سال به تقدیر و تجلیل از خود و مجموعه می‌پردازیم اما واقعیت این است که وظیفه ما نوکری و خدمتگزاری به ملت می‌باشد و هر قدر تلاش کنیم تراز ما به تراز امیرالمومنین(ع) نخواهد رسید.  

وی افزود: اگر زمانی توانستیم مثل اهل بیت(ع) برای خدمت به مردم تلاش کنیم می‌توانیم به معنای حقیقی خوشحال باشیم و البته مزدمان را هم از خدا مطالبه کنیم.  

شهردار کرج با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ سال برداشت محصول دوره ششم مدیریت شهری است، اذعان کرد:  هر قدر در سال ۱۴۰۲ تلاش کردید باید این تلاش‌ها را در سال ۱۴۰۳ افزایش دهید تا میوه بالنده و یادگار ارزشمندی از این تلاش برای مردم به جا بگذاریم.  

وی، سال ۱۴۰۳ را سال عمران و آبادانی شهر کرج معرفی کرد و ادامه داد: باید اهمیت این موضوع را در همه اقدامات و برنامه‌ها مد نظر داشته باشیم.  

کیانی با اشاره به برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری، بیان کرد: متاسفانه در این زمینه از تلاش‌های همکارانمان در شهرداری تجلیل شایسته ای نشد که بنده به نوبه خود از همه همکاران دخیل در بحث انتخابات قدردانی می‌کنم.  

کیانی تصریح کرد: تذکر و تاکید جدی داشتیم که همکاران در حمایت یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی اقدامی انجام ندهند که اکثر دوستان این خواسته را رعایت کردند.  

این مسئول با تصریح بر اینکه ورود شهردار و مدیران شهرداری به جریانات سیاسی خطرناک است و جریان خدمتگزاری را دچار آسیب خواهد کرد، ادامه داد: این موضوع درباره انتخابات دوره دوم هم حاکم است.  

وی در بخش دیگری از گفته‌های خود به موضوع جذب بودجه‌های عمرانی و پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های مهمی داریم که برخی در مناطق واقع شده و توجه ویژه مدیران مناطق را می طلبد از جمله آنها بی. آر. تی، اتوبوس و تاکسی برقی، بازگشایی بلوار ناصربخت، پل‌های b۱ و b۰ هستند.

کیانی تاکید کرد: اینها موضوعات حساسی هستند که باید در کنار پروژه‌های بزرگ و مهم به آنها توجه شود.  

وی، احداث ایستگاه شهید سلطانی در حوزه مترو را موضوع بسیار مهمی عنوان کرد که باید در زمان مناسب به سرانجام برسد.  

شهردار کرج نقطه ضعف بزرگ مجموعه مدیریت شهری کرج را در حوزه جهاد تبیین ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه واقعا ضعیف هستیم. متاسفانه برغم تلاش مسئولان عرصه اطلاع‌رسانی، مردم از اتفاقات بزرگ و مهمی که در شهر رخ می‌دهد مطلع نیستند. از این رو لازم است هر کس به نوبه خود در زمینه اطلاع رسانی به مردم و اجرای جهاد تبیین تلاش کند.  

توصیه به بی توجهی به شایعات، تلاش برای حفظ آبرو و اعتبار مدیریت شهری با جلوگیری از بروز هر گونه تخلف و خطا در کنار زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا از دیگر بخش‌های صحبت‌های شهردار کرج در این نشست پایانی سال بود که با حضور رئیس و برخی اعضای شورای شهر کرج، معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان‌های شهرداری برگزار شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =