-رئیس شوراجواد چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: به عنوان نماینده شورای شهر در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از اهتمام شهردار محترم، معاونت خدمات شهری، کارکنان پاکبان و سبزبانان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج جواد چپردار اظهارداشت: در بازدیدهای میدانی در معیت مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت میدانی بارش‌های اخیر قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در جهت رفع نواقص و احصا تعهدات پیمانکاران و مدیریت شهری به قشر کارگری خدمات شهری و فضای سبز، بودجه سال ۱۴۰۲ را دو یا سه ماهه و استمرار بهره‌مندی از آن را منوط به بررسی و تائید کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری نموده است.

چپردار ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند مدیریت شهری و پیمانکاران گفت: ولیکن این شورا بنا دارد تا تعهدات فی ما بین کارکنان، شهرداری و پیمانکاران را برابر قراردادهای حقوقی و مقررات ممیزی نماید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: حقوق شهروندان، کارگران و پیمانکاران وجوه و اضلاع مورد بررسی این فرایند هستند که تعهد نموده‌ایم در سه ماهه اول سال آتی با دقت و اهتمام ویژه به آن بپردازیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: با نهایت احترام و تمنا از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم فهیم به ویژه صاحبان قلم و خبر در اصلاح امور خدماتی شهر بهره برده و خواهیم برد.

چپردار در پایان تأکید کرد: وجود نقائص در این حوزه مغایرتی با قدردانی از خدمات ارزشمند مدیران خدوم، پیمانکاران متعهد و کارگران عزیز نداشته و نظارت، ممیزی و اصلاح امور جاری در حوزه خدمات شهری جزء مطالبات اولویت دار مردم و برنامه‌های اصلی و قطعی شوراست.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =