فاطمه منعمی

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، کمک هزینه ازدواج، تولد فرزند، کمک هزینه مهدکودک، خدمات درمانی، حق عائله‌مندی، اولاد و... در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری کرج توسط اعضای شورای شهر مورد بحث کارشناسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، فاطمه منعمی در جلسه کمیسیون تلفیق با بیان این مطلب اظهارداشت: لایحه جوانی جمعیت در کمیته منابع انسانی و کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بررسی و بر اساس قانون تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به موضوعات مهم در حوزه زنان و خانواده، مسائل مربوط به جمعیت، ازدواج، فرزندآوری، اعطای تسهیلات به خانواده‌ها برای تأمین مسکن، حوزه بهداشت و سلامت مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان، سیاست‌های تشویقی برای بانوان و موضوعات بسیار مهم در این قانون دیده شده است.

منعمی خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری بایستی بسته‌های تشویقی را با هماهنگی و بررسی کمیته منابع انسانی و اداره رفاه به شهروندان ارائه کند.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج به سیاست‌های جمعیتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و قانون خانواده و جوانی جمعیت اشاره و تأکید کرد: این قانون نافی حمایت‌ها و تشویق‌های متفاوت مندرج در سایر قوانین مصوب شده شورای شهر در راستای افزایش جمعیت نیست و در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مصوب خواهد شد.

وی در پایان خواستار تخصیص بیمه خدمات درمانی پاکبان‌ها و سبزبانان شهرداری در بودجه ۱۴۰۲ شد.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =