• ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
  • کد خبر: 83826
7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از اجرای سه هزار و ۳۰۰ متر عملیات لکه‌گیری آسفالت، چاله زدایی و ترمیم معابر سطح منطقه خبرداد.

آرش یگانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز این مطلب را اعلام کرد و با اشاره به لزوم تعمیر و نگهداری معابر سطح شهر گفت: در راستای درخواست شهروندان و تأکید مدیریت شهری مبنی بر ترمیم به موقع آسفالت معابر سطح شهر، عملیات بهسازی و لکه‌گیری رویه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: این منطقه بر اسای اولویت بندی و درخواست‌های شهروندان، در سال جدید اقدام به ترمیم و لکه‌گیری آسفالت نوارهای حفاری شده، پر نمودن چاله‌ها، گود افتادگی‌ها، ترک‌های بلوکی در معابر آسفالتی سطح شهر کرده، که آغاز به کار عملیات فوق به همت و تلاش بی‌شائبه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه صورت گرفته و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند وضعیت معابر و مشکلات موجود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند، گفت: کیفیت معابر شهری یکی از عوامل بسیار مهم و شاخص تأثیرگذار در زندگی شهروندان است که توجه به آن در افزایش میزان رضایتمندی عمومی مؤثر است.

یگانی گفت: در اجرای این پروژه بر مرمت، بهسازی روکش آسفالت و ساماندهی معابر تأکید ویژه‌ای شده و انتظار می‌رود اجرای مناسب آن، علاوه بر افزایش رفاه مردم، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کاهش هزینه‌های ناشی از حمل و نقل درون شهری شود.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =