7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج؛ از اجرای عملیات ترافیکی معابر در سطح منطقه خبرداد و این مهم را عامل مؤثری در نظم‌دهی به ترافیک شهری و کاهش تصادفات دانست.

آرش یگانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اقدامات حوزه ترافیک منطقه با هدف تأمین امنیت جانی، تسهیل در عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی به‌منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات مطلوب به شهروندان منطقه صورت می‌گیرد که همچنان ادامه دارد.


یگانی، اجرای خط کشی محوری معابر در متراژی بیش از چهار کیلومتر، هوشمندسازی چراغ فرماندهی در تقاطع بلوار مؤذن و باغستان و نصب چهار تابلوی هدایت مسیر با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و نصب ۱۸۰ تابلو انتظامی، اخباری و اخطاری را از اقدامات صورت گرفته در منطقه برشمرد.


این مسئول، نصب ۷۰۰ گل میخ، ۳۰۰چشم گربه‌ای، ۲۰۰ چشم ببری و ۳۰۰ استوانه ایمنی در دماغه‌های خطرناک سطح منطقه همچون بلوار مؤذن، بلوارباغستان، خیابان شهید بهشتی، جاده آتشگاه همچنین رنگ‌آمیزی ۴۰۰ متر مربع سرعتکاه و بلوک عابر پیاده و ۸۰۰ مورد نظافت تابلوهای راهنمایی و رانندگی را از دیگر اقدامات ترافیکی منطقه برشمرد.


مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج همچنین از احداث یک مورد سرعتکاه آسفالتی طی مصوبه کمیته فنی در بلوار شهید کمالی دهقان به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان خبر داد.


وی بیان کرد: اصلاح هندسی خیابان سیزدهم رجایی شهر، تقاطع بلوارهای مؤذن و انقلاب و جمع‌آوری تجهیزات ترافیکی فاقد کارایی موجود در معابر همچنین تجمیع تابلوهای زاید به‌منظور حفظ سیمای بصری شهر از اقدامات منطقه در راستای نظم‌دهی ترافیکی است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =