منعمی

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: رسانه ها با نقد سازنده همگام مدیریت شهری شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فاطمه منعمی در حاشیه یکصد و بیست و دومین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه شهر در آستانه انتخابات رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است، افزود: در شرایط حاکم تاثیر رسانه‌ها بیش از پیش نمایان شده و اتتظار داریم مدیریت شهری در تعامل با رسانه به دور از آفت سیاسی کاری، کاملا منطقی و بر اساس نظرات کارشناسی برخورد نماید.

وی اظهار کرد: اعمال نظرات شخصی و عدم همکاری با رسانه های منتقد به هیچ عنوان پذیرفته نیست به‌ویژه اینکه در برخی از موارد نقدسازنده در جهت اداره بهتر شهر موثر بوده است.

منعمی با تاکید بر اینکه در تعامل و همکاری با رسانه‌ها باید از هرگونه اظهار نظر شخصی و سلیقه‌ای به دور باشیم، افزود: تشکیل بانک اطلاعات اصحاب رسانه، اجرای دقیق آئین نامه ساماندهی رپورتاژهای خبری گامی در جهت حمایت از اصحاب رسانه است که در راستای حذف سلیقه های شخصی مدیران صورت پذیرفت و امیدواریم با تدوین چشم انداز نحوه همکاری مدیریت شهری با رسانه‌ها، شرایط اطلاع رسانی مناسب بهبود یابد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: رسانه ها با اخبار صحیح در ارتقاء آگاهی شهروندان و تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارند که اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج به دنبال حمایت از رسانه ها در چارچوب قوانین هستند.

وی در پایان از رسانه ها خواست در جهت امیدآفرینی به‌ویژه در شرایط حاکم بر جامعه گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =