شهردار کرج فارس

شهردار کرج با اشاره به تعداد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در این کلانشهر گفت: امسال، عمرانی ترین سال تاریخ شهرداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مهرداد کیانی، ظهر امروز ضمن بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان البرز، که مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، با بیان اینکه هفت پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگ در کلانشهر کرج اجرایی می‌شود، گفت: امسال عمرانی ترین سال تاریخ شهرداری کرج خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه شمالی با جدیت در حال تکمیل است، افزود: ظرف دو ماه آینده ۶ کیلومتر از بزرگراه شمالی را زیر بار ترافیک خواهیم برد.

شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه هر ایستگاه مترو امروز ۸۰۰ میلیارد تومان صرف هزینه دارد، یادآور شد: یک ایستگاه ظرف ۲ ماه آینده تکمیل و تا پایان سال به ایستگاه شهید سلطانی خواهیم رسید.

کیانی در بخش دیگری به نهضت آسفالت در سطح کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: بودجه ۶ هزار و ۱۰۰ میلیاردی کرج به بیش از ۹ هزار میلیارد افزایش یافته است. این در حالی است که در سال‌های گذشته تحقق بودجه به سختی اتفاق می‌افتاد.

شهردار کرج خواستار هم افزایی بیشتر میان خبرنگاران شهرداری و خبرگزاری ها شد و اضافه کرد: با این تفاسیر می‌توانیم در مسیر آگاه سازی جامعه و القای امیدآفرینی نقش مهمی ایفا کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =