آرش یگانی

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از اجرایی شدن طرح استقبال از مهر در آستانه بازگشایی مدارس در سطح منطقه خبر داد.

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور اجرای طرح استقبال از مهر و فصل بازگشایی مدارس تا کنون ۶ مدرسه در سطح منطقه لکه گیری، چاله زدایی و آسفالت شد.

یگانی گفت: به منظور بهسازی محوطه مدارس سطح منطقه یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از مدارس سطح منطقه با صرف ۱۶۵ تن آسفالت بهسازی شد.

وی با بیان اینکه  تمامی ادارات تابعه  در این مدت اقدامات و تمهیدات لازم را در راستای اجرای طرح استقبال از مهر به منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده سازی هر چه بهتر سطح شهر در آستانه بازگشایی مدارس انجام داده‌اند گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز عملیات متفاوتی انجام و مابقی در دستور کار قرار گرفته است.  

این مسئول انجام اصلاح هندسی مقابل مدرسه جهازی‌ها در خیابان سیزدهم اصلی، بازبینی خط کشی مقابل مدارس و ترمیم آن، نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده‌ها در مقابل مدارس، شست و شو و تعمیر چراغ های راهنمایی، نصب علائم هشدار دهنده و ترافیکی به ویژه در نواحی منفصل و ترمیم و بازسازی سرعتگیرهای سطح شهر، تسریع در رفع چاله و گودال ها در سطح شهر به خصوص در مسیر مدارس و تردد دانش آموزان، ترمیم نوارهای حفاری و همچنین ترمیم و مرمت خرابی های شبکه معابر و ... را از اقدامات صورت گرفته توسط منطقه عنوان کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج تصریح کرد: انجام لکه گیری و آسفالت سطح معابر و پروژه پیاده رو سازی خیابان اصلی رجایی شهر و دیگر پروژه های شهری با همکاری سازمان عمران و باز آفرینی  شهرداری کرج در حال انجام است و امید است با اجرای مناسب  برنامه های شهری  موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آوریم.

منتشر شده در تاریخ ۱ مهر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =