7

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری‌ و با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، بهسازی معابر منطقه در حال اجرا است.

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور مناسب‌سازی سطح خیابان هاو رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر، عملیات لکه‌گیری با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت بوده است.


این مسئول تصریح کرد: به همین منظور طی سه ماه گذشته با صرف بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن آسفالت عملیات لکه‌گیری خیابان‌های سطح منطقه انجام شده است.

وی گفت: به منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر عملیات لکه‌گیری با روند مطلوبی درحال انجام و پیشرفت بوده و این اقدام در تمام سطح منطقه عملی خواهد شد.
 

این مسئول خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شایسته و مطلوب می‌تواند نقش بسزایی در فراهم آوردن مشارکت شهروندان ایفا کند که در این زمینه تلاش می‌شود تا با اجرای برنامه‌های کارآمد و مطلوب زمینه‌های نگرش مثبت شهروندان و رضایتمندی آنان فراهم شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ ابان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =