دیدار چپردار

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای ساماندهی خیابان شهید ایرانی و اراضی اطراف آن نیاز است که با مسدود کردن مسیر گالری مترو و جلوگیری از تخلیه نخاله در این منطقه صورت گیرد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز جواد چپردار با اعلام این مطلب گفت: برای رفع مشکلات منطقه شهید ایرانی و مسیر گالری مترو و پارک عطار به همراه مسئولان قطار شهری، مدیر سازمان پسماند، معاون خدمات شهری و سرپرست منطقه ۵ کرج از این اراضی بازدید و تصمیماتی در خصوص رفع موانع ومشکلات آن اتخاذ شد.  

وی افزود: در این  بازدید مقرر شد ضمن مسدود کردن مسیر تردد توسط راهور و جلوگیری از تخلیه کننده گان نخاله ها ساختمانی و...، نخاله های ساختمانی موجود در مسیر گالری مترو و زمین های اطراف پاکسازی و جمع آوری شود.  

چپردار گفت: در مورد جمع آوری مشاغل مزاحم (گوسفند فروشان) و معتادین در اسرع وقت اقدام لازم انجام شود. همچنین برای بهره برداری ساکنین و دسترسی آسان‌تر به  پارک های شهید ایرانی و عطار مسیر تردد و راه دسترسی از طریق معاونت فنی و عمرانی پیگیری که پس از تائید، ظرف مدت یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

بهسازی اراضی شهید ایرانی در دستور قرار دارد

بهسازی اراضی شهید ایرانی در دستور قرار دارد

بهسازی اراضی شهید ایرانی در دستور قرار دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =