حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: با پیگیری و ابتکار شورای اسلامی شهر کرج سامانه جامع پایش بودجه شهرداری کرج بر پایه نرم افزار تحت وب در جلسه رسمی یکصد و چهل و سوم شورای اسلامی شهر کرج رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی با بیان این خبر اظهار داشت: این سامانه که قابلیت پیگیری لحظه ای کلیه ردیف های هزینه و درآمد بودجه شهرداری را حتی در سطح وظایف روزانه دارد می تواند محمل مناسبی برای مدیریت پروژه‌ها خصوصا در حوزه عمرانی باشد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از همکاران اداره پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر کرج جهت طراحی و استقرار این سامانه ظرف مدت یک ماه از شهردار کرج خواست اهتمام لازم نسبت به بهره برداری از این سامانه و ورود اطلاعات صحیح و به هنگام را داشته باشد.

حاجی قاسمی اذعان کرد: پایش مالی و اجرایی مهمترین بخش این سامانه است که این قابلیت را به مدیریت شهری و شورای شهر می دهد تا روزانه امکان پایش پروژه های عمرانی را به صورت اجرائی و مالی داشته باشند و توقف پروژه ها در گلوگاه های مختلف به سرعت رصد شوند. نکته مهم دیگر تخصیص بودجه است که با استفاده از این سامانه اعمال سلایق در این بخش کمتر خواهد شد و به سمت تخصیص صحیح و تا حدی عادلانه خواهیم رفت.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: استفاده موثر از منابع پروژه مانند منابع مالی، منابع انسانی، مواد و مصالح، تجهیزات، ارائه اطلاعات و پاسخگویی لحظه ای به ذی اثران پروژه، موازنه فرصت ها و تهدیدها و گزینه های پیش رو از مزایای بهره برداری از این سامانه می باشد.

منتشر شده در تاریخ ۶ آذر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =