3

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد از ۱۵ لغایت ۲۸ اسفندماه به طور رسمی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فرزین فرشاد در سیزدهمین جلسه شورای ترافیک شهر کرج، با تاکید بر اینکه مصوبات این نشست بایستی در راستای افزایش ایمنی شهروندان، انضباط بخشی جریان ترافیک و رفع موانع ترافیکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مطابق قوانین و مقررات عملیاتی و اجرا شود، اظهار کرد: بدون شک تحقق این هدف نقش بسزایی در افزایش امنیت ترافیکی شهر و آسایش شهروندان دارد.

 وی افزود: با توجه به افزایش سفرهای درون شهری در ایام پایانی سال طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر کرج اجرا خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به ساعت پیک ترافیک، گفت: سال گذشته میانگین تردد روزانه در محدوده طرح زوج و فرد ۲۹۴ هزار مورد و در سال جاری ۳۲۰ هزار مورد بوده است که این آمار افزایش ۷ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

 فرشاد در ادامه به افزایش ۱۲ درصدی سفرهای درون شهری علاوه بر آمار یاد شده با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۴۲ معبر در محدوده طرح زوج و فرد تحت پوشش دوربین‌های پلاک‌خوان قرار دارد که ترددهای محدوده طرح را به صورت هوشمند رصد می‌کند.

این مسئول بیان کرد: پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورای ترافیک مقرر شد طرح زوج و فرد از تاریخ ۱۵تا ۲۸ اسفندماه سال جاری و از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ اجرایی شود.

شایان ذکر است؛ تصمیم‌گیری در خصوص انحراف ترافیک تقاطع غیر هم سطح فلکه اول رجایی شهر، ساماندهی میدان آیت الله طالقانی و انتقال دوربرگردان واقع در شمال میدان همچنین ساماندهی تقاطعات خیابان ولیعصر آق تپه با خیابان فرهنگ و خیابان آیت الله طالقانی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست به شمار می‌رود.

طرح زوج و فرد در کرج اجرا می‌شود

طرح زوج و فرد در کرج اجرا می‌شود

منتشر شده در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =