• ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
  • کد خبر: 85818
5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اقدامات گسترده این منطقه جهت استقبال از بهار خبر داد.

 حسین کمالی دهقان با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد:  باتوجه به فرا رسیدن فصل بهار وشکوفایی طبیعت وفراهم کردن شهر برای حضورهم میهنان عزیز ومسافرین نوروزی منطقه 5 کرج اقدامات متعددی را دردستور کار خود قرار داده که براساس برنامه‌ریزی توسط همکاران، اجرایی خواهد شد.  


کمالی دهقان افزود: پیاده روسازی حاشیه شهرک رازی در میدان خوارزمی از سمت ورودی اتوبان، رنگ آمیزی و زیباسازی دیوارها و جداره‌ها و جداول سطح منطقه، لکه‌گیری آسفالت و بهسازی معابر، حفر ۵ حلقه چاه جذبی در نقاط حادثه خیز وجلوگیری از آبگرفتگی معابر، سرکشی و بازدید از کلیه پارک‌ها و سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه به جهت آماده‌سازی و نوسازی آنها، مناسب‌سازی پیاده راه‌ها، اجرای طرح‌های جهادی رفت و روب در محلات، نوسازی و تعویض ادوات و علائم ترافیکی من جمله باتومی و بشکه ترافیکی، خط کشی و رنگ آمیزی معابر و سرعتگیرها، گل کاری وسیع در عرصه‌ها ومعابر پر تردد و احیای فضای سبز پارک‌ها و معابر سطح منطقه و ... از اهم اقدامات این طرح برشمرد.  


این مسئول در ادامه افزود: جمع‌آوری خاک و نخاله ساختمانی و ضایعات رهاشده، جمع‌آوری بنرهای و تابلوهای غیرمجاز، امحای تراکت و برچسب‌ها، شستشوی علائم ترافیکی و تابلوهای معرف معابر و کوچه‌ها و نرده‌های معابر همچنین لایروبی جوی‌ها و کانال‌های سطح منطقه از دیگر اقدامات استقبال از بهار سال جاری خواهد بود.


 وی بابیان اینکه طرح استقبال از بهار تا اواخر اسفندماه ادامه دارد، افزود: تلاش مجموعه مدیریت شهری از اجرای چنین طرح‌هایی کسب اعتماد و رضایتمندی شهروندان است.

منطقه ۵ به استقبال بهار می‌رود

منطقه ۵ به استقبال بهار می‌رود

منطقه ۵ به استقبال بهار می‌رود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =