• ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
  • کد خبر: 85832
مهرداد کیانی

شهردار کرج گفت: به زودی طرح تفصیلی آتی کرج برای بررسی نهایی و تصویب به شورای شهر ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی با اشاره به اینکه روند بررسی طرح تفصیلی آتی کرج بیش از یک سال ونیم زمان برده است، اظهار کرد: طی این مدت بیش از 30 جلسه کارشناسی با حضور اعضای کمیته‌ای تخصصی که با این همین هدف تشکیل شده بود، برگزار شد.


کیانی ادامه داد: با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته، اصلاحیه نواقص و ایرادات طرح به اتمام رسیده و هم اکنون جمع بندی نهایی آن توسط مشاور در حال انجام است.


وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر تهیه شده، گفت:  وضعیت معابر و راه‌های ارتباطی شهر، دو نقشه ای بودن مجوزهای ساخت و ساز،تراکم‌، کاربری‌ها، ضوابط، پهنه بندیها، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده، شبکه حمل و نقل درون شهری وارتقای سرانه‌ها  بخشی از مواردی است که در بررسی طرح تفصیلی آتی کرج مورد توجه قرار گرفته است.


کیانی ضمن تشکر از همدلی و تعامل اعضای کمیته بررسی این طرح توضیح داد: در کنار قدردانی از همکاران و مشاور طرح، باید از اعضای شورای شهر که علی رغم دغدغه و مشغله فراوان به طور منظم در جلسات این کمیته شرکت کردند، به طور ویژه تشکر کرد.


 شهردار کرج افزود: این طرح به زودی برای بررسی نهایی به شورا ارسال می‌شود و امیدواریم با حمایت اعضا به تصویب برسد تا مردم بتوانند بعد از چندین سال شیرینی این اتفاق را لمس کنند.


این مسئول گفت: بعد از اینکه جزئیات و همه جوانب این طرح در شورای شهر تصویب شد، برای طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =