5

مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج همزمان با برگزاری انتخابات به‌صورت سرزده از ساختمان اداری منطقه ۵ واقلام و مایحتاج تهیه شده برای ستادپشتیبانی انتخابات مستقر در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مسعود محمدی به‌صورت سرزده از ساختمان اداری منطقه واقلام و مایحتاج تهیه شده برای ستادپشتیبانی انتخابات مستقر در این منطقه و از روند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازدید کرد.


رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این بازدید اظهار کرد: مدیریت شهری در کنار همه ارگان‌ها ونهادها تلاش نموده با فراهم کردن امکانات مطلوب برای حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای همکاری همه جانبه داشته باشد.


محمدی ادامه داد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر تابلو اتحاد و همدلی ایرانیان را به همه جهانیان نشان داد تا دنیا بداند امنیت، آرامش و استحکام این نظام الهی مدیون حضور و همبستگی ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی در تمام صحنه‌های انقلاب است.  


در این بازدید حسین کمالی دهقان مدیر منطقه ۵، با اشاره به تامین امکانات لازم برای انتخابات پرشور دراین منطقه، گفت؛ تعداد ۶۳ صندوق اخذ رای در مساجد و مدارس سطح منطقه مستقر و از ساعت اولیه صبح برای حضور پرشور و اخذ رای حداکثری دایر شد.  


مدیر منطقه ۵ کرج اظهار کرد: همه اقلام مورد نیاز شعب اخذ رأی از جمله تعرفه، صندوق، دستگاه احراز هویت، توسط فرمانداری شهرستان کرج وهمکاری این منطقه تأمین شده و دراختیار مسؤولان شعبه اخذ رای قرار گرفت.

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر از ستاد پشتیبانی انتخابات مستقر درساختمان اداری منطقه ۵

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر از ستاد پشتیبانی انتخابات مستقر درساختمان اداری منطقه ۵
 

منتشر شده در تاریخ 12 اسفند ماه 1402

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =