1

مدیر منطقه ۹ از کاشت بیش از سه هزار و ۵۰۰ بوته گل‌ فصلی در میدان توحید و لچکی‌های اطراف در سطح منطقه توسط عوامل فضای سبز منطقه خبر داد.

حسین عطائی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در تشریح اقدامات اخیر در طرح استقبال از بهار گفت: به منظور زیباسازی فضای شهری، همچنین لطافت بخشیدن به کالبد شهر و بالا بردن سرانه فضای سبز، عملیات کاشت انواع گل‌های فصلی از جمله کاشت دو نوع گل همیشه بهار در رنگ‌های نارنجی و زرد زینتی و تعویض شونده درمیادین سطح منطقه از جمله میدان توحید و لچکی‌های اطراف این منطقه کاشته شد.


عطائی به افزایش سرانه‌های فضای سبز در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: حوزه فضای سبز اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه با کاشت گل‌های فصلی در معابر و بوستان‌ها به انجام رسانده که این امر با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقاء سیمای بصری انجام شده است.


وی گفت: با هدف افزایش سرانه فضای سبز و تلطیف هوای منطقه اقدام به کاشت ۶ هزار گل داودی و سه هزار کلم زینتی در سطح بولوارهای منطقه کرده است.


مدیر منطقه ۹ در پایان خاطر نشان کرد: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت‌تر از پیش جلوه کرده است و تلاش داریم بیش از پیش در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم.

منتشر شدهه در تاریخ ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =