ده

سرپرست منطقه 10 شهرداری کرج گفت که اجرای طرح های استقبال از بهار و اردوهای جهادی چهره محلات و مبادی ورودی شهر از سمت خلج آباد و میدان حافظ را بهاری کرده است.

سید احمد حسینی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: با هدف کاهش مشکلات و زیباسازی چهره محلات و جلب رضایت شهروندان، تیم های مدیران و کارشناسان منطقه در هفت محله مهم و مرکزی منطقه حضور یافته و پس از گفتگو با شهروندان، معتمدین و ائمه جماعات و احصاء نیازهای فوری خدماتی محله، نسبت به اجرای طرح های جهادی اقدام کرده اند.

وی از کاشت نهال و فضای سبز، جمع آوری نخاله ها و تنظیف معابر، شستشو و رنگ آمیزی جداول، جمع آوری حیوانات موذی و مزاحم، آسفالت ریزی و ساماندهی معابر، اصلاح هندسی، نصب تابلوهای راهنما و علائم راهنمایی و رانندگی، نقاشی دیواری، رفع زوائد بصری و... به عنوان اقداماتی یاد کرد که انجام آنها تحت عنوان طرح ها و اردوهای جهادی با هدف نونوار نمودن چهره محلات کمتر توسعه یافته منطقه ده کرج در دستور کار قرار گرفته است.

اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان میدان امیرکبیر بیلقان

حسینی از اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان میدان امیرکبیر بیلقان به عنوان یکی از اقدامات اخیر در جهت روان سازی ترافیک یاد و عنوان کرد: با اجرای پروژه در ضلع شمالی میدان امیرکبیر، در جهت شرق به غرب، علاوه بر روان سازی ترافیک در هر دو مسیر جنوبی و شمالی میدان، حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش ۳۰۰ متری برای خودروهایی که از تونل بیلقان به سمت شهر کرج تردد می‌کنند، محقق می‌شود.

اجرای عملیات بهسازی معابر اصلی و فرعی کلاک بالا با توزیع 12 تن آسفالت

به گفته وی، در ادامه عملیات اجرایی طرح استقبال از بهار و عید نوروز، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر با توزیع 12 تن آسفالت در کلاک بالا به اجرا گذاشته شد. همچنین با توزیع هفت تن آسفالت طی مرحله ای جداگانه در معابر بلوار جانبازان، کمربندی خط 4 حصار، میدان حافظ و معابر فرعی خط 3 و 4 حصار، ساماندهی لازم در جهت بهبود تردد شهروندان انجام شد.

ریسه بندی بلوار خلج آباد و نورپردازی پل ها به مناسبت نیمه شعبان

سرپرست منطقه ده شهرداری کرج در پایان با اشاره به ریسه بندی بلوار خلج آباد و نورپردازی پل های سطح منطقه، هدف را زیباسازی یکی از ورودی های اصلی شهر در ایام اعیاد شعبانیه دانست و تصریح کرد: همچنین به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و سال جدید نیز اقدامات خوبی در دستور کار معاونت ها و واحدهای مختلف منطقه قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =