66

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج از اجری طرح پاکداشت محله به محله با محوریت پاکسازی محلات سطح منطقه خبرداد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طرح پاکداشت محله به محله معابر به صورت مستمر در سطح محلات منطقه اجرایی می‌شود.

رشیدی غباروبی مساجد، رفت و روب، زیباسازی معابر همچنین اجرای اقدامات خدماتی و عمرانی به منظور بهسازی سیمای شهری، حفظ آراستگی‌های بصری و رضایتمندی شهروندان در محله حاجی آباد و جواد آباد را از اهم اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بهسازی سیمای شهر از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری است که به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، افزود: طرح پاکسازی معابر در قالب طرح جهادی به صورت دوره‌ای توسط تلاشگران حوزه معاونت خدمات شهری و دیگر حوزه های خدمت رسان صورت می‌گیرد.

این مسئول در ادامه گفت: کلیه وظایف و اقدامات خدمات شهری شهرداری به ویژه در طرح جهادی در راستای آراستگی و زیباسازی شهر، رفع موانع و نازیبایی‌های بصری و زیست محیطی و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان صورت گرفته که تلاش می‌کنیم به نحو شایسته‌ای انجام شود.

مدیر منطقه هشت کرج در پایان مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و رعایت حقوق شهروندی را ضروری دانست و از شهروندان خواست در این راستا یاری‌گر مدیریت شهری باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =