رمضان

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج ساعت کار بازار روزهای تابعه این نهاد در ماه مبارک رمضان را جهت اطلاع بهره برداران و شهروندان اعلام کرد.

حمید دانشی کهن در گفتگو با کرج امروز با بیان این مطلب و ضمن آرزوی قبولی طاعات روزه داران و تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کلیه بازار روزهای شهرداری کرج در ایام ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی خواهند بود و امیدواریم خدماتِ مطلوبی را در ماه ضیافت الهی در جهت جلب رضایت مراجعین محترم ارائه نماییم.

وی افزود: فعالیت کاری بازار روزها در ماه مبارک رمضان در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۹:۳۰ تعیین گردیده است و شهروندان گرامی در ساعات یاد شده می توانند به بازار روزها مراجعه نموده و مایحتاج خود را از غرفه ها و با نرخ های مصوب تهیه نمایند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهر کرج توضیح داد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی نیز بازار روزهای تابعه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ ظهر فعال خواهند بود.

دانشی کهن از اجرای طرح های ویژه نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان بر عملکرد بهره برداران غرفه ها به منظور رعایت نرخ مصوب و ارائه محصولات باکیفیت به شهروندان گرامی خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اوج گیری کرونا، مراتب رعایت پروتکل های بهداشتی به متصدیان غرفه ها تذکر داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =