وزیر راه

وزیر کشور گفت: پروژه بزرگراه شهید سلیمانی برای تکمیل و قرار گرفتن زیر بار ترافیک به پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد وحیدی عصر امروز پنجشنبه ۱۷ فروردین، در حاشیه بازدید از روند اجرایی بزرگراه شهید سلیمانی کرج  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه بخش قابل توجهی از ترافیک آزاد راه  تهران - کرج - قزوین را کاهش خواهد داد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تقسیم اعتبار این پروژه بین شهرداری و وزارت راه و شهرسازی، در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این بزرگراه باشیم. 

وزیر کشور افزود: تامین تمام منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه از توان مالی شهرداری خارج بود و مبلغی هم که در گذشته وزارت راه برای تکمیل آن تعهد کرده بود کفایت نمی‌کند. این مسئول تاکید کرد: بنابراین وزارت راه و شهرسازی آمادگی خود را برای مشارکت ۵۰ درصدی در احداث این اتوبان را اعلام کرده تا این پروژه ملی با تزریق منابع مالی مناسب، هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وحیدی در ادامه به مشکل تملکات این پروژه هم اشاره کرد و گفت: بزرگراه شمالی در مسیر بهره برداری به حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تملک نیاز دارد که تامین آن از عهده شهرداری کرج خارج است لذا باید وزارت راه در این خصوص کمک کند.

وزیر کشور ادامه داد: البته مصوبه هیات دولت برای مشارکت وزارت راه و شهرسازی در این پروژه ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =