وزیر کشور

وزیر کشور گفت: موانع موجود در مسیر بهره برداری از پروژه قطار شهری کرج باید از میان برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد وحیدی که به همراه رئیس جمهور به استان البرز سفر کرده است، عصر امروز پنج شنبه ۱۷ فروردین با حضور در یکی از ایستگاه‌های خط ۲ متروی کرج، اظهار کرد: در ۱۴.۹ کیلومتری که برای خطوط متروی کرج در نظر گرفته شده،نزدیک به ۱۰ ایستگاه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: ما اکنون در یکی از ایستگاه‌های میانی این خط هستیم که حدود ۹۵ درصد پیشرفت دارد اما ایستگاه‌های دیگر پیشرفت کمتری داشته‌اند.

وزیر کشور اضافه کرد: برای تکمیل پروژه قطار شهری کرج مشکلاتی وجود دارد که یکی از آنها اختلاف قیمتی بین پیمانکار و کارفرما یعنی شهرداری است که باید به سرعت آن را حل کرد.
 وحیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، اگر برای تامین منابع مالی  این پروژه سرمایه گذاری پیدا شود، کار سرعت بیشتری خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر آن، تجهیزاتی توسط پیمانکار از خارج وارد شده که در ایران هم وجود داشته و این موضوع مورد ایراد وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین به حدود ۲۵ هکتار زمین برای دپوی تجهیزات این پروژه نیاز است که این زمین‌ها متعلق به یکی از دانشگاه های استان است.

وی گفت: باید با دانشگاه مذکور مذاکره کنیم تا موانع موجود در مسیر بهره برداری از پروژه قطار شهری کرج هر چه سریع تر رفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =