8

مدیر منطقه هشت شهردای کرج گفت: عملیات ترمیم و لکه گیری مسیرهای اصلی و فرعی و توزیع عادلانه خدمات در تمامی محلات سطح منطقه به طور مستمر در حال انجام است.

مهدی رشیدی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی وفرعی این منطقه با صرف ۴۰ تن آسفالت خبرداد.

رشیدی ادامه داد: یکی از اقدامات عمرانی شهرداری منطقه هشت که علی رغم وجود مشکلات و معضلات فراوان به صورت مستمر و مداوم صورت پذیرفته است، آسفالت معابر سطح منطقه از جمله معابر محلات کم برخوردار است.  

این مسئول عنوان کرد: عملیات‌های عمرانی فقط در کالبد فیزیکی زندگی شهروندان اثرگذار نیست، بلکه فعالیت مدیریت شهری نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه خواهد داشت.

رشیدی با بیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، افزود: در این راستا به منظور بهسازی معابر، با تلاش نیروهای اجرایی معاونت فنی و عمرانی و اکیپ آسفالت منطقه به طور شبانه روز و بدون وقفه اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در روند عبور و مرور شهری و با وجود فرسودگی‌های زیاد در سطح آسفالت معابر و محلات، عملیات ترمیم و لکه گیری مسیرهای اصلی، فرعی و توزیع عادلانه خدمات در تمامی محلات سطح منطقه به طور مستمر در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =