7 - کراپ‌شده

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج از اتمام عملیات احداث لاین اول و پیشرفت لاین دوم کانال حیدرآباد به منظور ساماندهی روان آب‌های سطحی ناشی از بارش نزولات جوی خبر داد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه روان‌آب‌های سطحی ناشی از بارش نزولات جوی، همواره موجب مشکلات عدیده‌ای در سطح شهرها می‌شود،  اجرای عملیات احداث کانال حیدرآباد با لوله گذاری در دو لاین در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه باعث جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در زمان بروز سیل می‌شود، گفت با بکارگیری لاین دوم، از پس زدگی احتمالی در زمان بحران نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

این مسئول با اشاره به اتمام عملیات احداث لاین اول این پروژه به متراژ ۵۴۵ متر، عنوان کرد: لاین دوم این کانال از شمال به سمت بلوار باغستان و از جنوب به سمت حیدرآباد (دیوار موسسه علوم و تحقیقات دامی) امتداد خواهد داشت.

کمالی روستا با اشاره به اینکه بهسازی و همسطح سازی کانال حیدرآباد به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی منطقه و مدیریت شهری در راستای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در این محدوده بوده است، گفت: با تمام توان با اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در همه نقاط سطح شهر به‌ویژه در مناطق کم برخوردار تلاش خواهیم کرد تا رضایت شهروندان را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =