6

دوتن از اعضای شورای شهر کرج طی بازدید سرزده از منطقه شش کرج، ضمن رصد اقدامات این منطقه، از عملکرد مطلوب این منطقه در حوزه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و نگهداشت شهر تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فاطمه منعمی، خزانه دار و رئیس کمیته بانوان، کودک وخانواده شورای اسلامی شهر و حسین مهاجری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری در بازدید سرزده خود از منطقه چهار، از عملکرد مطلوب این منطقه در حوزه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و نگهداشت شهر تقدیر و بر لزوم ارتقاء امکانات رفاهی و تفریحی به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید کردند.

تعامل سازنده با شهروندان از اهداف کلان مدیریتی است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر کرج  با تقدیر از اقدامات منطقه در راستای ارتقای خدمات رفاهی به شهروندان گفت: تعامل هر چه بیشتر مردم با مسئولین در راستای خدمت رسانی و توسعه شهر بخشی از اهداف کلان مدیریتی است.

حسین مهاجری ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند اتوماسیون امیدواریم روزی فرا رسد که شهروندان بدون مراجعه به شهرداری از منزل تمامی خدمات را دریافت کنند.

این عضو شورای شهر در ادامه گفت: آنچه شهروندان در جلسات مردمی و ملاقات عمومی مطالبه می‌کنند باید از سوی مسئولان شهری مورد توجه قرار گیرد، چرا که رضایت شهروندان مبنای هدفگذاری‌ها و اقدامات مدیریت شهری کرج است و از این رو، مدیران شهری در تعریف و اجرای پروژه‌ها و اولویت بندی کارها باید نظر و رای معتمدین محلات را نیز جویا شوند.

 خدمت به مردم والاترین ارزش‌ها است

در این بازدید رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج، خدمت به مردم را والاترین ارزش دانست و اظهار کرد : افزایش سطح دقت، سرعت، نظم و نوگرایی در خدمات، شناسایی و رفع نارسایی و مشکلات شهر، بهبود مراقبت از اموال عمومی و بهبود وضعیت عمران شهری برای تحقق اهداف و برنامه‌های مدون شهرداری و شورا  و جلب رضایت شهروندی ضرورتی است که باید در این زمینه موفق‌تر از قبل عمل کرد.

فاطمه منعمی در ادامه با تاکید بر تسهیل گری مطالبات و امورات مردم گفت: شهرداری یک نهاد مردمی است و کلیه اقدامات شهرداری باید در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان صورت گیرد که این امر باعث سلامت سیستم اداری و شفافیت در امور خواهد شد.

درحاشیه این بازدید مهندس غفاری ضمن اشاره به پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فضای سبز که در سطح این منطقه درسال جاری برنامه ریزی شده، وجود برخی کاستی‌ها در بحث زیرساختی و امکانات و اعتبارات مورد نیاز را یادآور شد و موارد را با دو عضو پارلمان شهری در میان گذاشت تا در جلسات شورا نسبت به آنها توجه ویژه‌ای شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =