55

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج گفت: بهسازی معابر شهری در مناطق محروم موجب ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهارکرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر منطقه هفت در سال جاری با جدیت انجام و همچنان ادامه دارد.

 کمالی روستا با اشاره به اجرای بیش از دو هزار و ۸۴۰ متر جدولگذاری در معابر منطقه عنوان کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه لازم است توجه ویژه‌ای به نقاط کم‌برخوردار داشته باشیم، گفت: بهسازی معابر شهری در مناطق محروم موجب ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه طرح بهسازی محلات و معابر مناطق کم برخودار از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت، افزود: این اقدامات به منظور فراهم کردن شرایط مساعد درگذرگاه‌ها و خیابان‌ها برای تردد شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی در محلات منطقه اجرایی می‌شود تا شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر، خیابان‌ها و شریان‌های اصلی منطقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =