• ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
  • کد خبر: 80438
گوشت و مرغ

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از کاهش قیمت گوشت گرم گوسفندی و گوشت مرغ گرم در بازار روزهای سطح شهر خبر داد.

حمید دانشی کهن در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه افزایش میزان مصرف مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی لازم برای تامین آن به میزان مصرف شهروندان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: علاوه براین، شرایطی ایجاد شده که شهروندان بتوانند گوشت مرغ گرم مورد نیاز خود را به قیمتی پایین تر از نرخ مصوب یعنی ۳۱ هزار تومان تهیه کنند. با این اوصاف هر کیلو مرغ گرم در بازار روزها به قیمت ۲۷ هزار و ۷۰۰ عرضه می‌شود.

این مسئول با اشاره کاهش نرخ گوشت گوسفندی هم گفت: قیمت هر کیلو گوشت گرم گوسفندی از ۱۷۲ هزار و ۸۰۰ تومان به ۱۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ساعات کار بازار روزهای کرج در ماه مبارک رمضان توضیح داد: با هماهنگی صورت گرفته، این مراکز در شیفت صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ و در شیفت عصر هم از ۱۵:۳۰ تا اذان مغرب به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

دانشی کهن در ادامه با اشاره به قیمت برخی میوه‌های پرمصرف در بازار روزهای کرج افزود: سیب زرد درجه یک هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و درجه دو هم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی تاکید کرد: موز درجه یک ۲۹ هزار و ۸۰۰ و درجه دو ۲۴ هزارو ۵۰۰ تومان، هندوانه درجه یک شش هزارو ۲۰۰ تومان و درجه دو هم ۵ هزار تومان، پرتقال درجه یک تامسون ۱۴ هزار و ۸۰۰ و درجه دو هم ۱۲ هزار تومان  به فروش می‌رسد.

وی با اشاره ه قیمت میوه‌های نوبر هم گفت: هر کیلو چغاله بادام درجه یک ۸۵ هزار تومان و توت فرنگی درجه یک هم ۵۹ هزار تومان است.

این مسئول ادامه داد: اگر شهروندان بخواهند میوه‌های مورد نظر خود را به صورت دستچین خریداری کنند، باید مبلغی بیشتر از از نرخ مصوب بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =