بازار روز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: تمامی اجناس در بازارهای روز با نرخ نامه مصوب فروخته و با هرگونه گران فروشی برخورد می‌شود.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به فعالیت ۱۱ بازار روز در مناطق دهگانه اظهار کرد: تلاش داریم از طریق این بازار روزها کالای با کیفیت و با قیمت مناسب را به متقاضیان عرضه کنیم.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز، محصولات مورد نیاز خود را بین ۱۵ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از واحدهای خرده فروشی سطح شهر خریداری کنند.

وی با بیان اینکه هدف از احداث بازارهای روز در نقاط مختلف سطح شهر توسعه سرانه‌های خدماتی و تامین رفاه شهروندان است، افزود:  بنا به سیاست‌های مدیریت شهری، تامین رفاه زندگی شهری و توسعه سرانه‌های خدماتی - فرهنگی در محلات در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گرفته و  احداث روز بازارها یکی از ابزارهای مهم برای رسیدن به این هدف است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های با اشاره به پایین آمدن نرخ تخم مرغ در بازار روزهای کرج گفت: امروز (۲۷ فروردین ماه)، هر شانه تخم مرغ با قیمت ۴۱ هزار تومان به فروش می‌رسد که در مقایسه با هفته گذشته دو هزار تومان کمتر شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: تمامی اجناس در بازارهای روز با نرخ نامه مصوب فروخته می‌شود و هرگونه گران فروشی خارج از نرخ نامه مصوب تخلف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =