بازدیدازمحله آق تپه

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: نگاه شورا به مناطق کم برخوردار پررنگ‌تر شده و تلاش می‌کنیم با توزیع خدمات رفاهی، عمرانی و فرهنگی بتوانیم همه مردم را از امکانات شهری بهره‌مند کنیم.

به گزارش کرج امروز؛ مریم قهرمانی صارم با حضور در محله آق تپه و در بازدید از پروژه هفتم شمالی عنوان کرد: بهسازی این معبر، نقش به سزایی در تسهیل  عبور و مرور شهروندان این منطقه خواهد داشت.

نائب رییس کمیسیون تلفیق شورای شهرکرج اظهار داشت: نگاه شورا به مناطق کم برخوردار پررنگ‌تر شده و تلاش می‌کنیم با توزیع خدمات رفاهی، عمرانی و فرهنگی بتوانیم همه مردم را از امکانات شهری بهره مند کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تاکید بر افزایش خدمات در مناطق کم برخوردار گفت: جمع آوری خاک و نخاله، نظافت و رفت و روب، جدول گذاری و بهبود کیفیت آسفالت از عمده درخواست ساکنین این محله است که امیدواریم با نگاه ویژه به زودی مرتفع شود.

مریم قهرمانی صارم در ادامه این بازدید پای صحبت‌های ساکنین کوچه ابوذر نشست و در جریان مشکلات این اهالی که عمدا جدولگذاری به منظور هدایت آب‌های سطحی است قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع این مشکل را صادر کرد.

مصطفی خدابین مدیر منطقه چهار کرج، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شاخص این منطقه، گفت: جدولگذاری دو هزار و ۵۰۰ متر در خیابان طالقانی غربی، روکش آسفات بلوار ولیعصر(عج)، احداث جاده تندرستی کمربندی مهرشهر همچنین جدولگذاری جاده گلستان و... تنها بخشی از اقدامات این منطقه در چندماه اخیر بوده است.  

وی با بیان اینکه این بازدیدها با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان، اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات این محلات و تسریع در حل این مشکلات انجام می‌شود، گفت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود شهروندان مطالبات خود را با مسئولین در میان گذاشته که این امر موجب تسریع در اجرای اقدامات و رضایت شهروندان می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =