• ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
  • کد خبر: 80567
آتش نشانی - کراپ‌شده

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از انفجار گاز شهری در دو نقطه از شهر خبر داد و گفت: این حوادث شش مصدوم بر جای گذاشت.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با کرج امروز اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، دو مورد انفجار گاز شهری در ۳۵۰متری بنیاد، شهرک اداری و خط چهار حصار، بن بست کندوان به صورت جداگانه اعلام شد و نیروهای عملیاتی بدون فوت وقت به محل حوادث اعلام شدند.

وی افزود: در حادثه انفجار گاز شهری در۳۵۰ متری بنیاد دو نفر و در حادثه بعدی چهار نفر مصدوم شدند که آتش نشانان پس از خروج افراد مصدوم و تحویل آنان به عوامل اورژانس، نسبت به ایمن سازی هر دو محل اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در تشریح جزئیات حادثه ۳۵۰ متری بنیاد، شهرک اداری اظهار داشت: این انفجار در طبقه چهارم ساختمان ۵ طبقه صورت گرفت و دو نفر مصدوم (مذکر حدوداً ۳۵ ساله و مونث حدودا ۶۵ ساله) بر جای گذاشت.

جمشیدی اضافه کرد: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۵ دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه های ۱۰۲، ۱۰۶ و ۱۳۰  به محل اعزام شدند.

وی همچنین به جزئیات حادثه انفجار گاز شهری در خط چهار حصار اشاره کرد و گفت: این انفجار در ساختمانی ویلایی حدودا ۵۰ متری صورت گرفت و چهار مصدوم برجای گذاشت که برای امداد رسانی به این حادثه ۶ نفر نیروی عملیاتی به همراه دو دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه های ۱۲۸، ۱۳۲ به محل اعزام شدند.

حریق دپوی ضایعات پس از پنج ساعت توسط آتش نشانان مهار و اطفا شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه از حادثه حریق دپوی ضایعات در اسلام آباد، ابتدای خیابان گیوه کش خبر داد و افزود: این حادثه در متراژ حدودا ۴۰۰ متر رخ داد که نیروهای عملیاتی پس از اطفای حریق، ضمن جلوگیری از سرایت حریق به اطراف نسبت به ایمن سازی محل نیز اقدام کردند.

به گفته جمشیدی برای اطفاء و امداد رسانی به این حادثه آتش سوزی ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۵ دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه های ۱۱۲، ۱۰۸، ۱۰۷، ۱۰۵، ۱۰۳ به محل اعزام شدند.

یک باب سوپر مارکت در بلوار بلال طعمه ی حریق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج همچنین از حریق یک باب تجاری(سوپر مارکت) در بلوار بلال نرسیده به پارک تاجیکستان، جنب کارواش واریان خبر داد و گفت: این محل نیز پس از حضور آتش نشانان و اطفای حریق، ایمن سازی شد.

وی اضافه کرد: این حریق تجاری در سوپر مارکتی به متراژ حدودا ۱۵ متر شعله ور شد و برای اطفاء و امداد رسانی به این عملیات ۱۴ نفر آتش نشان به همراه چهار دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۱۷، ۱۰۸، ۱۰۱ به محل اعزام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =