اختتامیه مسابقات قرآنی - کراپ‌شده

مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات امشب (هشتم اردیبهشت) با حضور ۲۱۲ نفر از برگزیدگان (بانوان و آقایان) در تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح برگزار می‌شود.

به گزارش کرج امروز این رویداد بزرگ قرآنی به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور به جهت گستردگی در محلات شهری و تعداد شرکت‌کنندگان، با هدف تبدیل شهر کرج به‌عنوان پایتخت قرآنی کشور در ششمین سال متوالی صورت گرفت.

بر اساس این گزارش؛ ششمین دوره مسابقات قرآنی محلات با حضور دو هزار و ۴۸۵ نفر علاقه‌مند و در ۵ رده سنی و ۲۳ رشته برگزار شد.

مسابقه تفسیر با حضور چهار هزار و ۲۰۰ نفر و مسابقه ویژه خطابه‌خوانی قرآنی با موضوع ایثار و شهادت به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از جمله اقدامات و برنامه‌هایی بود که در کنار مسابقات قرآنی انجام شد.  

از نکات مهم این رویداد قرآنی می‌توان به برگزاری مسابقه در ۴۳ مسجد منتخب سطح شهر کرج و همچنین حضور ۴۳ گروه داوری اشاره کرد.

از تمامی شهروندان گرامی و جامعه قرآنی شهر کرج دعوت به عمل می‌آید تا برای حمایت از این برنامه قرآنی، در مراسم حضور به هم رسانند.

زمان و محل دقیق برگزاری: پنجشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه - ساعت ۲۱، خیابان شهید بهشتی، حدفاصل میدان سپاه تا چهارراه طالقانی، تالار بزرگ شهیدان نژاد فلاح

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =