مصطفی خدابین

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: بخش اعظم بودجه امسال صرف مباحث کالبدی شهر از جمله طرح‌های عمرانی و مطالعه وضعیت آب‌های سطحی و روان آب‌ها خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی خدابین  با بیان این مطلب که توزیع عادلانه خدمات در محله‌های مختلف از مؤلفه‌های بودجه سال جاری است، اظهار کرد: در سال‌جاری بودجه عمرانی به میزان ۵۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ۳۰ میلیارد تومان در ضلع غرب و ۲۵ میلیارد در ضلع شرق بلوار ارم صرف خواهد شد.

 وی تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بخش اعظم بودجه صرف مباحث کالبدی شهر از جمله طرح‌های توسعه و عمران و مطالعه آب‌های سطحی و روان آب‌ها، در راستای تقویت زیرساخت‌های شهری خواهد شد.

مدیر منطقه چهار کرج، همراهی شهروندان با مدیریت شهری را از ارکان اصلی توسعه و آبادانی شهر دانست و یادآور شد: امیدواریم با ‌برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری و همیاری شهروندان، اعتبار پیش‌بینی شده در ‌بودجه تحقق یابد تا شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون باشیم. ‌

وی در ادامه از وظایف ذاتی شهرداری‌ها گفت و افزود: توسعه و آبادانی شهر و ارتقاء سطح خدمات رفاهی شهروندان از وظایف اصلی شهرداری‌ها است که امیداریم بتوانیم با افزایش و تکمیل پروژه‌های عمرانی رضایت شهروندان را کسب نماییم .

خدابین با تاکید بر محرومیت نسبی غرب منطقه چهار در برخورداری از زیرساخت‌های توسعه‌ای خاطر نشان کرد: انجام پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان، زمینه ساز توسعه شهر است.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی از مهمترین سازه‌های اجتماعی شهر هستند و توجه به اجرای دقیق آنها از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

مدیر منطقه چهار کرج با تاکید بر اینکه کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی نقش بسزایی در کاهش هزینه‌های شهری دارد، گفت: پروژه‌های عمرانی هویت شهر را می‌سارند بنابراین دقت در مطالعه و طراحی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که پروژه‌های عمرانی به عنوان یک سازه اجتماعی همواره در معرض دید شهروندان است.

این مسئول بهسازی جاده گلستان، زیرسازی و آسفالت خیابان طالقانی غربی، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان هفتم شمالی و خیابان اصلی اخترآباد، بهسازی خیابان حسین آباد را از جمله اقداماتی برشمرد که در سال جاری اجرایی می‌شود.

خدابین در پایان تاکید کرد: با تسریع روند جذب در متمم بودجه، بودجه تخصیص شده نیز افزایش چشم گیری خواهد داشت تا بتوانیم خدمات بیشتری به شهروندان ارائه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =