محمدرضا احمدی نژاد

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج با اشاره و تأکید به سیاست مجموعه مدیریت شهری کرج در دوره ششم شورای اسلامی شهر مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، از برنامه‌ریزی برای احداث سه تقاطع غیر هم‌سطح جدید نیز خبر داد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: هر چند نگاه و رویکرد مدیریت شهری در این دوره از شورا اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است ولی شهر به پروژه‌های جدیدی نیز نیاز دارد بر همین اساس برنامه‌ریزی برای احداث سه تقاطع غیره مسطح جدید در چارچوب طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرج و برابر مصوب شورای اسلامی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این سه پروژه به‌صورت موازی و با تأمین مالی فعلی شهرداری کرج تعریف‌ شده است، عنوان کرد: با کارشناسی‌ها و مطالعات صورت گرفته، این سه تقاطع جدید بر اساس اولویت، نیازهای شهروندان را در بخش‌های مختلف عمرانی مرتفع می‌کند.

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج در توضیح محل این پروژه‌ها گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث تقاطع ۴۵ متری گلشهر، تقاطع مؤذن با جمهوری اسلامی و تقاطع زیرگذر راه‌آهن به سمت فردیس با مشارکت با شهرداری فردیس صورت گرفته و به امید خدا و در صورت نبود مشکلات احتمالی، احداث این پروژه‌ها نیز در دوره ششم آغاز می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =