سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از اصلاح و چابک سازی فرآیندهای حوزه شهرسازی خبر داد و گفت: این اقدام باهدف ارائه خدمات مطلوب‌تر و سریع‌تر به شهروندان در دستور کار معاونت قرارگرفته است.

به گزارش کرج امروز، عباس سعیدی کیا در جلسه‌ای که با حضور حمیدرضا محمدی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، محمود دهقان، مدیرکل حراست، محمد گروسی، مدیر منطقه یک و سعید حق‌شناس، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، برگزار شد، به وضعیت ساماندهی بایگانی پرونده‌های فیزیکی شهرسازی و حوزه‌های مرتبط اشاره کرد و گفت: با توجه به روند پیشرفت اتوماسیون، ساماندهی این مهم نیازمند تلاش مضاعف است.

وی اصلاح فرآیندهای فیزیکی مازاد درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در راستای تمام الکترونیکی کردن اقدامات شهرسازی و حوزه‌های مرتبط را از مهم‌ترین عناوین جلسه ذکر و عنوان کرد: به‌منظور تسهیل در رفاه حال شهروندان، اصلاح و چابک سازی فرآیندهای حوزه شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج همچنین بر ضرورت شفاف‌سازی و کوتاه شدن روند بروکراسی اداری تأکید کرد و افزود: یکپارچه‌سازی پرونده‌های موضوعی همچون املاک، درآمد، نوسازی، اصناف و حقوقی به‌منظور تسریع و تسهیل امور مراجعین در ارائه خدمات نیز در صف اقدامات این معاونت قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =